Blesson cunclude a mostra Plastex 2026 Egypt di successu, svela u focus tecnologicu 2026

Blesson hè cuntentu d'annunzià a cunclusione riescita di Plastex 2026, unu di i principali eventi per l'industria di a plastica in a regione, tenutu pocu fà à u Cairo. A mostra hà servitu cum'è una piattaforma dinamica per a cumpagnia per presentà e so suluzioni innovative, rinfurzà i partenariati è interagisce cù i so pari di l'industria, marcandu una tappa significativa in u so viaghju d'espansione di u mercatu.
Esposizione Blesson Plastex 2026 in Egittu (11)

À Plastex 2026, a squadra di Blesson hà pigliatu u centru di a scena cù a presentazione di a so linea di pruduzzione di tubi PPH (32~160 mm) integrata cù una macchina per manicotti - una offerta d'avanguardia cuncipita per risponde à e richieste in evoluzione di u settore di e tubazioni in plastica. A mostra hà attiratu una attenzione sustanziale da i visitatori, mettendu in risaltu l'impegnu di a cumpagnia à furnisce apparecchiature affidabili è d'alta prestazione per applicazioni industriali è infrastrutturali.

Esposizione Blesson Plastex 2026 in Egittu (9)

Basendu si nantu à u momentum di a mostra, Blesson hà descrittu u so focu strategicu per u 2026, rinfurzendu a so pusizione cum'è capu di fila in suluzioni cumplete di trasfurmazione di plastica. Oltre à u so portafogliu di prudutti maturu, chì include linee di pruduzzione di tubi UPVC, HDPE è PPR ben stabilite, a cumpagnia darà priorità à a prumuzione di trè tecnulugie rivoluzionarie: suluzioni chiavi in ​​manu per tubi in PVC-O, linee di film colati multistrato è apparecchiature di pruduzzione di film solubili in acqua PVA. Questa espansione strategica sottolinea a dedizione di Blesson à prumove l'innuvazione è à risponde à i bisogni di i mercati emergenti, da l'imballaggi sustenibili à i sistemi di tubazioni avanzati.

Esposizione Blesson Plastex 2026 in Egittu (8)

A mostra s'hè rivelata un catalizatore per cunnessione significative, postu chì Blesson hà ricunnessu i partenarii di longa data è hà furmatu nuove cullaburazioni cù l'attori di l'industria. I participanti anu participatu à scambii approfonditi nantu à l'ultime tendenze, scoperte tecnologiche è opportunità di mercatu in l'industria plastica mundiale, cù feedback preziosi è participazione entusiasta da i visitatori chì anu fattu di l'eventu un successu strepitosu per a squadra Blesson.

Esposizione Blesson Plastex 2026 in Egittu (10)

«Simu prufundamente grati per a fiducia, u patronatu è l'impegnu attivu di tutti i participanti, partenarii è amichi chì anu cuntribuitu à u successu di Plastex 2026», hà dettu un portavoce di Blesson. «Sta mostra hà riaffirmatu a forza di e nostre relazioni cù l'industria è u putenziale di u mercatu per e nostre suluzioni innovative. L'intuizioni acquistate è e cunnessione create saranu strumentali per modellà i nostri sforzi futuri.»

Blesson attribuisce u successu di a so participazione à u sustegnu incrollabile di i so partenarii è à u ricunniscimentu di l'industria di u so impegnu per a qualità è l'innuvazione. L'impresa apprezza e relazioni à longu andà custruite annantu à l'anni è aspetta cun impazienza di approfonde e cullaburazioni per stimulà a crescita mutuale.

Esposizione Blesson Plastex 2026 in Egittu (7)

Mentre Plastex 2026 ghjunghje à a fine, Blesson ferma cuncintrata nantu à u sviluppu di e so capacità tecnologiche è l'espansione di a so presenza glubale. A cumpagnia sprime a so sincera gratitudine à tutti quelli chì anu participatu à a mostra è cuntribuitu à u so successu. Cù una visione chjara per u 2026 è oltre, Blesson hè pronta à apre a strada in a furnitura di suluzioni innovative è sustenibili per a trasfurmazione di a plastica, è aspetta cun impazienza un avvene prosperu di crescita cumuna cù i so partenarii in u mondu sanu.

Esposizione Blesson Plastex 2026 in Egittu (6)


Data di publicazione: 16 di ghjennaghju di u 2026

Lasciate u vostru missaghju